פרסום

יחידת השיווק של הטכניון עושה שימוש בכלי הפרסום על מנת להעביר מסרים לקהלים שונים, בהתאם למטרות הפרסום הנקבעות מראש. באופן טבעי, מרבית הפרסומים של היחידה מתמקדים בשתי מטרות: (1) העלאת המודעות ללימודים בטכניון לתואר ראשון ולתארים מתקדמים. (2) יצירת העדפה בקרב המתעניינים בלימודים, ללימודים בטכניון על פני מוסדות לימוד אחרים.
תכנון קמפיין פרסומי מתחיל כחודשיים לפני תחילת הקמפיין וכולל תהליך אסטרטגי של ניתוח קהלי היעד, ניתוח מתחרים, חידוד המסרים והסיבות להאמין. לאחר מכן בונים תכנית מדיה בכלי הפרסום המתאימים (הפקת אלמנטים גרפיים, פעילות שטח, פרסום באינטרנט, בעיתונות, ברדיו וכו'), מעלים הקמפיין לאוויר ומבצעים מעקב וניתוח רצוף של תוצאות הקמפיין (אופטימיזציה).

 להלן מספר דוגמאות לקמפיינים שהועלו על ידי יחידת השיווק בשנים האחרונות:

קמפיין יום פתוח 2013

קמפיין מדעים 2013

קמפיין גז ונפט 2014

קמפיין יום פתוח 2014

קמפיין תארים מתקדמים 2014