קמפיין יום פתוח 2013

קמפיין יום פתוח 2013 עלה לאוויר בחודש ינואר 2013.
המטרה העיקרית: חשיפת היום הפתוח לתואר ראשון והנעה לפעולה – הבאת מתעניינים ליום הפתוח.
המסר (כפול):
(1) יום פתוח לתואר ראשון בטכניון 31.1.13
(2) לטכניון יתרונות רבים בזמן הלימודים ואחריהם.
אמצעי הפרסום: אינטרנט – באנרים ברחבי הרשת, הפנייה לעמוד נחיתה (מיניסייט) ובו מידע על היום הפתוח, מודעות בעיתונים (ישראל היום) ותשדירי רדיו.

באנר

*ניתן ללחוץ על הבאנר לצפייה בגרסה המלאהbanner

עמוד נחיתהminisite

מודעת עיתונותAd_Technion_531482_ad_b_final