אירועים / כנסים

יחידת השיווק של הטכניון מארגנת אירועים/כנסים לקהלים רלוונטיים בהתאם לצורך. האירועים המרכזיים אותם מפיקה היחידה הם אירועי יום פתוח ואירועים לקהלי יעד פוטנציאלים נוספים (כנס עתודה, 'המהנדס הצעיר' של אורט ואחרים). מטרת האירועים, על פי רב, היא לאפשר גישה ישירה ומעמיקה, הן של הטכניון כלפי המועמדים והן של המועמדים לטכניון.

אירוע/כנס אינו עומד בפני עצמו – הוא שלב מתקדם בתהליך שתחילתו בפרסום, חשיפה ויצירת עניין. האירוע נועד, כאמור, לאפשר התעמקות וליצור זיקה אישית יותר ומשכנעת.

הפקת אירוע/כנס נעשית בסיוע של חברת הפקות מקצועית, בליווי של יחידת השיווק ומקבלת מענה מקיף (360O): בניית לו"ז והפקת תכנית, יצירת פעילויות תוכן רלוונטיות, שילוט והכוונה, אירוח, הפקות דפוס וגרפיקה וכו'.

 להלן מספר דוגמאות מאירועים בהפקת יחידת השיווק:

יום פתוח בטכניון 2013

יום פתוח בטכניון 2014

ליל המדענים בטכניון 2014